Patříte také mezi ty z nás, kdo máme neustále něco na práci? Jen co ráno vstaneme, sotva si stihneme užít chvilku ranního klidu a už zase nestíháme. Dnešní doba je nastavena spíše tak, že máme pořád co dělat a nechce se nám zdržovat se domácími přípravami nebo povinnostmi. Mezi tyto přípravy samozřejmě patří i otázka stravování. Možná jste si všimli, že mnoho lidí v dnešní době řeší otázku jídla objednáváním různých krabiček nebo si jednoduše zajde do restaurace. Je totiž trendem jíst bez práce a využít svůj čas k něčemu jinému, než jsou hodiny strávené u plotny nebo trouby.

zelenina s dipem

Pokud si i vy lámete hlavu s tím, jak naložit s časovým presem, ale zároveň se udržovat fit a mít celý den naplánovaný jídelníček, navrhujeme, připravovat si jídlo vždy minimálně den, někdy i více dnů, dopředu, a opravdu pečlivě si promyslet jednotlivé chody. Nikoho z nás nebaví jíst to samé jídlo k obědu i k večeři, a když máme odpolední hlad, koupit si někde po cestě z jednání na jinou schůzku, rohlík se šunkou. Možnosti sortimentu v oblasti potravin jsou opravdu velmi bohaté, tak proč toho nevyužít?

Máme pro vás pár tipů na skvělé svačinky, které vás nakopnou k dalším pracovním aktivitám a povinnostem mnohem více, než kdejaká káva. Navíc se díky nim udržíte fit a v kondici, a vaše tělo bude fungovat jako nikdy předtím. Dalším benefitem je, že zaženete díky nim hlad opravdu až na několik hodin. Nemá totiž smysl krmit se průmyslově zpracovanými výrobky, po kterých máme už za chvíli chuť na něco dalšího.

kaše s ovocem

  1. Ovoce. Do vaší svačinové krabičky si určitě přidejte kousek oblíbeného ovoce. Pokud je dopoledne, můžete přidat i více druhů, pokud hodláte svačit až po obědě, doporučujeme to s ovocem nepřehánět, abyste neměli přílišnou dávku fruktózy, které ovoce obsahuje.
  2. Ořechy. Ovoce se perfektně kombinuje s ořechy a semínky. Jsou nejen velmi chutné, ale zasytí vás na dlouho dopředu a navíc po nich váš mozek bude skutečně bystřejší.
  3. Pečivo. Nezapomínejte na doplňování sacharidů, ideálně průběžně během celého dne. Dejte si do tašky kousek pečiva, ideálně celozrnného nebo žitného.
  4. Másla. Pokud nejste příznivcem suchých kousků pečiva, můžete si jej vylepšit třeba s arašídovým máslem. Skvělé a velmi zdravé je také kokosové máslo.
Last modified: 29. 8. 2020

Author